fredag 9 april 2021

Lite uppdatering

 Egentligen har jag passerat en milstolpe till men eftersom jag tydligen inte sett 80000 som en milstolpe så har jag inget att stryka över. Men även 80000 är nu passerat och portföljen börjar leverera riktigt duktigt. Just nu är det ATH för min portfölj och det är ganska många utdelningar i närtid. Inget handlat just nu men det kommer nog ske igen ganska snart. Det är några aktier som jag gärna vill förstärka i. 

Den senaste tidens uppgång är det framförallt Bure som stått för men även Bergs Timber och Coor Service Management Holding är några bolag som gått lite extra bra. Men just nu är det bara blå siffror i hela portföljen så någon form av rekyl är väl bara att vänta. 

Snart är det dags för Q ettorna att rulla in och jag tror inte det blir mycket negativt i dem. Först ut för mig är Investor den 20 april. Sen följer de i strid ström. Just Investor är ett bolag jag ska gå in mer i men jag väntar tills splitten är gjord innan jag går in mer. 

Ja det var det hela. Ha en fin avslutning på Börsveckan!

2 kommentarer:

  1. Att du hoppade över 80k i dina milestones!?!

    Så värt en high-five! Bra jobbat! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, begriper inte varför men det är fegt att ändra nu ju. Men jag kan ju känna mig lite stolt ändå speciellt efter din high-five *s* Tack för den!!!!

    SvaraRadera

Du kanske också vill läsa dessa inlägg