tisdag 3 oktober 2023

Månadsrapport

 

Ja då var det dags igen för en månadsrapport. Min månad på Avanza visade att min månad slutade på -1,42% lite bättre än avanzamedlet så då får jag väl vara nöjd ändå. Lite retfullt är det att mitt i månaden låg jag på ett fint plus. Det hade suttit fint med ett plusresultat nu. 

Annars har det inte hänt så mycket i september. Dåligt med cash så jag har bara köpt en liten tilläggspost i Nibe. Utdelningarna var också väldigt modesta endast 100 kr kom in på kontot denna månaden. Men nu blir det två månader med bättre utdelning iaf. 

Ja september blev ingen höjdare men jag räknar kallt med att börsen segar sig uppåt i slutet av året just nu är det inte så kul men jag hoppas fortfarande på en bra avslutning av året. 

Jag har iaf konsoliderat portföljen ordentligt för en uppgång men det vet man ju aldrig men det som lämnar en gammal man sist det är hoppet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du kanske också vill läsa dessa inlägg