onsdag 4 september 2024

Månadsrapport augusti 2024

 

Ja då var vi på väg in i hösten, äntligen lite ordning och reda på allt.

Augusti var en sån där månad som man helst inte vill ha men ändå vet att den kommer. Hopp och förtvivlan blandas i en röra som ena dagen kastar in oss i tron att det här kommer att bli bra men dagen efter så visar det sig att det är lika jävligt som vi trodde. 

OK lite siffror då.

Mitt resultat i augusti slutade på -0,21% och det visade sig med facit i hand att jag klarade mig bättre än många andra. 

Utdelningen i augusti 321, köp gjordes i Creades, Investor och Handelsbanken. Sålt har jag inte gjort. 

Trots minskningen i portföljen är det ATH i värde.

Insättningen låg som vanligt och belåningen ligger runt 4%

Ja det var min månad i stort. I smått är det mycket mer men det behåller jag för mig själv. 

Hur gick det för dig kära läsare?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du kanske också vill läsa dessa inlägg