fredag 4 december 2020

Veckosummering

 Denna vecka var det mest röda siffror. Lite julstämning i portföljen det är ju trots allt 2:e advent snart. 70000 som var målet när jag startade i september kommer jag inte att klara det här året men som sagt det var ett tufft mål och så långt ifrån kommer jag inte att vara, även om det känns så idag. 

Bure har dragits med lite av Latours enorma premie innan det började gå utför. Så Bure stannade på 268,60 denna vecka jag sålde 15 st för 274 den 30 nov. Jag kände att jag var lite överviktig där. Största tappet annar står Avensia för - 1.80 idag men där blir det utdelning innan jul så då tar vi igen det tappet. 

Ja nu är det väl dags att koppla ner börsen för den här veckan och återgå till det vanliga pensionärlivet och sitta framför TV:n med på spåret.

Hur gör ni andra en sån här mörk och trist fredagskväll?'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du kanske också vill läsa dessa inlägg