torsdag 25 februari 2021

Då var årsredovisningarna klara för 2020

överlag var det bra rapporter men tyvärr syns det inte så mycket av det i portföljvärdet. Jag har en handelsdag kvar innan vi stänger februari men det envisa minusstrecket hänger i. 

Jag skulle inte handla mer nu men kunde inte motstå lite Coor och lite Klövern så här de sista dagarna av årets andra månad så lite påfyllning har det blivit och lite utdelning också men det kommer mer om det i månadsrapporten imorgon.

Jag blev lite konfunderad idag när Bures rapport kom. Jag tyckte det var en ganska bra rapport ändå men den mottogs mycket dåligt av marknaden. Eftersom Bure är ett av mina nyckelinnehav så påverkade dagens nedgång ganska mycket. Men som sagt Bure vet jag varför jag har, jag vet vad jag vill med dem och de får ligga kvar orörda på kistbottnen. 

Ja det här var en liten uppvärmare på morgondagens inlägg när vi knyter ihop säcken på månad två detta år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du kanske också vill läsa dessa inlägg