tisdag 18 maj 2021

Ytterligare en milstone har passerats


Sådär ja ... då har vi passerat ytterligare en milestone 90000 kr for förbi här alldeles nyssens. Lite köp har gjorts som gjort detta möjligt. Swedish match som jag hälsade välkommen häromsistens har fått påfyllning och även Cibus fick några stycken nya kompisar. Dessutom har innehaven gått ganska bra så det ser ljust ut. Nu har vi lite mer än ett halvår på oss att få nästa milestone i hamn. 100000 kr vallen ska brytas.

Det börjar bli roligt det här. Det är därför jag ser så glad ut på bilden ovan. 


 

2 kommentarer:

  1. Gott o grattis!
    Milstolparna är ett kvitt på att du gör rätt saker och är på rätt väg.
    Det svåraste med investering tycker jag personligen är att tålamodet ibland får sig en törn men framförallt så är att inte gripas av panik när börsen går ner..

    Mvh // PP

    SvaraRadera
  2. Tack! Tålamod har inte naturen utrustat mig med så det här är en väldigt stor utmaning som jag är i och står inför. Dessutom är jag mitt i en utgiftstyngd period just nu. Men jag har bestämt hur jag ska ta mig an den. Sen får vi se om jag behöver sälja av en liten del eller om det klarar sig ändå. Behöver jag sälja vet jag precis vad jag ska göra och det känns skönt.

    SvaraRadera

Du kanske också vill läsa dessa inlägg