tisdag 4 januari 2022

Har det blivit en vana?

 


Precis som förra året inleder jag i moll. Förra året avslutades ju i dur så givetvis hoppas jag på att historien ska upprepa sig. Två dagar på raken med minus nu och även om det inte är så mycket så är det röda siffror. Dessutom har båda dagarna inletts väldigt uppåt men tappat under dagen och slutat minus. 

Men nu ska vi inte hänga läpp för detta. Bara bita ihop och komma igen. 

Förresten så är portföljen uppdaterad om nu någon skulle vara intresserad.

Hur går inledningen för andra tro?


4 kommentarer:

  1. Upp 0,76 igår. Idag upp 0,81. USD upp 0,4 ungefär inledningsvis för året. Så det har börjat positivt.

    Early Days. Jag räknar inte med någon fantastisk utveckling i år efter det mycket goda 2021.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror vi kommer få se ett bra år i slutändan men det kommer inte gå upp som 2021. Men kanske en 10% eller så. Idag är det ju halvdag på börsen så idag tror jag att jag slutar på plus. Det gör nog även du. Trevlig helg så här mitt i veckan!

      Radera
    2. +10% tar jag gärna varenda år :) Mer behövs inte. USD är ner 0,49% hittills idag. Så det är en dålig dag för mig...;)

      Radera
    3. Då tar vi 10% och bestämmer det ;) Eftersom jag bara har svenska innehav så är börsen avslutad för idag och det blev 0,16 upp så jag är nöjd. Nu är det bara -0,25 hittills i år.

      Radera

Du kanske också vill läsa dessa inlägg