tisdag 3 maj 2022

Månadsrapport April

 


Ja så var den första 3:e delen av året avklarad och det är inte så muntert i portföljen. Men som sagt det är ju utdelningarna som jag fokuserar på och de har trillat in som de ska. 1007 kronor trillade in på kontot i april. Övriga insättningar var det vanliga månadsparandet och det trillar in som det ska. Men portföljen då,  ja minus 4,13% är inget att hänga i julgrannen eller påskriset heller för den delen. 

Totalt hittills i år ligger jag minus 19%. 

Utdelningarna som kom in i april var från: SBB både D och B aktien, Cibus, Telia, SSAB, Castellum och Beijer Alma. Totalt 1007 kr.

Nya inköp: Boliden nytt innehav, fyllt på i SBB B, Investor och Telia. 

Sålt FerroNordic eftersom jag kände att det kan dröja innan det händer något där.

I övrigt tänker jag inte kommentera något om framtiden. Jag sitter lugnt i båten och njuter av det härliga försommarvädret. 

Ja så ser mitt April ut hur ser det ut för er andra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du kanske också vill läsa dessa inlägg