torsdag 20 juli 2023

Intrum ingen utdelning 2024

 


Det blir sådär för min del. Det kommer minska utdelningen för 2024 helt klart men sånt är livet emellanåt. Jag kommer behålla mina Intrumaktier och troligtvis också förstärka för helt klart är att detta, även om det känns surt, var ganska logiskt. De kommer konsolidera sin position på marknaden, stärka sina finanser och komma ut på andra sidan som ett fantastiskt fint utdelningscase. Det är jag ganska övertygad om. 

Annars är det fortfarande för min del inte så muntert på börsfronten. Det står och stampar på ungefär samma ställe som det gjort i över ett och ett halvt år. 

Men jag tar det med ro. Det kommer en vändning även för mig och då springer jag ifrån index så det ryker. 

Ha en fortsatt fin sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du kanske också vill läsa dessa inlägg